September 20, 2016

make your statement to the world





dress - Katrin
shoes - Office Shoes
bag - Roberto Cavalli
watch - Michael Kors
/ph. N♥/

Ako me je 5 godina blogovanja nečemu naučilo - a naučilo me je mnogo čemu - onda je to činjenica da nikakva brendirana odeća ili aksesoari ne mogu nadomestiti ono ključno - a to je stav i energija kojom zračimo. S druge strane odeća i jeste tu, između ostalog, i da posluži kao alatka kojom ćemo izraziti svoj stav i neverbalno poručiti svetu oko sebe ko smo to mi i šta želimo da budemo.
Osim što uvek biram komade koji 'viču moje ime', dosta pažnje posvećujem i drugim sitnicama, kao što je šminka, frizura, pa čak i lokacija na kojoj snimam fotografije. Svi ti detalji moraju da zajedno doprinesu istom cilju - da sebe i svoj stav predstavim u potpuno autentičnom svetlu, jer za mene je moda mnogo više od pukog praćenja trendova.
Zato vas sada pozivam da i vi kroz svoje odevne kombinacije izrazite svoj stav i podelite ga na Instagramu uz haštag #cthrumakeastatement i #cthruserbia (vodite računa da vam je profil podešen na public), i na taj način konkurišete za nagrade kao što su šoping sa Branislavom Antović u iznosu od 500 EUR, tailor made designer odeća u iznosu od 300 EUR i vaučer za kupovinu odeće od 150 EUR u H&M-u. Konkurs traje do 31. oktobra.
Make your statement to the world!


2 comments:

  1. Prelepa kombinacija :) Jaknica mi se mnogo dopada :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  2. You look lovely <3

    Blessings,
    Edye | Http://gracefulcoffee.wordpress.com

    ReplyDelete