C-thru je brend koji je neodvojiv od mojih sećanja na rane tinejdžerske godine. Prvi znaci odrastanja, prvi mirisni trag blage toaletne vode. Ipak, to je i brend koji je 'odrastao' paralelno sa mnom, kome godine zapravo nisu važne. Zato i jesam tako rado prihvatila saradnju sa njima. Mladalački duh upakovan u bočice koje istog trena uveseljavaju bojama i mirisnim notama primamljiv je kako devojčicama tako i zrelim ženama. Drvenaste note, jasmin i bergamot, zaokruženi blagim osvežavajućim citrusom jesu upravo onaj dašak leta koji nam svima tako prija kada zahladni. Mirisna kupka koja budi čula, a potom i malo toaletne vode - to je sve što mi je ujutru potrebno da bi dan počeo baš kako treba.


Ovom prilikom vas podsećam i na #cthruserbia konkurs koji je otvoren do kraja oktobra, a u kom i vi možete učestvovati i osvojiti
vredne nagrade. Sve što je potrebno je da kroz svoju odevnu kombinaciju izrazite svoj stav i podelite ga na Instagramu uz haštag #cthrumakeastatement i #cthruserbia (vodite računa da vam je profil podešen na public).
Make your statement to the world!
sponzorisan post
No comments:
Post a Comment